måndag 2 maj 2011

Dagens..

Avsluta msn konversation med Sanna innan gymmet..
Sanna : Jag borde träna
Milla: Jag borde plugga

Sanna skulle vara duktig och plugga då hon själv uttryckte de som att hon drunkna i plugg, jag skulle bara träna sen ta tag i mitt plugg. Tror ni att någon av oss gjort något plugg. Jo, faktiskt.. Sanna har skrivit två meningar!! Och jag har tränat! Sedan gick det utför... Är vi lika duktiga båda två då eller?

Min middag har bestått av vad som fanns i kylen, en fin kombo av ägg,keso,tomater,macka med leverpastej och saltgurka. Ja en finfin middag alltså. Därför har ja inte haft tid (läs lust) att plugga. Ähh sann nattuggla som jag är så tar jag med mig boken och går och lägger mig med den.. snart..=)

Dagens Milla: Försökte koka ägg utan att sätta på plattan

Inga kommentarer: