lördag 20 augusti 2011

Fredagsmys


Jag sällskapade grannen och hjälpte honom att sitta ner sin soffa lite mer. Han va sjuk stackarn, men annars brukar han se så där ynklig ut ändå faktiskt. Fick upp honom ur soffan efter två filmer för lite tacco handling iaf. Sen kom Stork och joina oss för en tredje film innan jag gav upp och gick hem och fortsatte kolla på tvn. En riktigt slappfredag, precis va jag behövde..
Bäst var nog x-men filmn, sen source code och sist gullivers travels... lite too much och när dom börja sjunga i slutet satt jag med kudden framför ögonen som om det var en skräckfilm på tv. Klarar inte av filmer som är fööör cheeeze..

Nu är det lördag och jag måste göra mig lite frukost nu... Äggröra och köttebullar är jag sugen på innan jag ska leka make up artist och sminka Jenny innan hon ska på bröllop.. Vem sminkar mig sen då innan det bli logdans?


Inga kommentarer: