söndag 14 augusti 2011

Hej hopp gummisnopp

Mitt lag vann femkampen!!! WUTWUT! Och jag fick en 500g Ben and Jerrys all for myself så ja, kvällen var lyckad igår. Kan inte bli annat i mina flumma vänners goda sällskap. Jag och Sanna satt och laddade inför utgång och Sanna använde mig som isglass men spel och vänner höll oss hemma.
Spara jag dom pengarna, duktig kikka. Kan behövas inför kommande äventyr..

Idag har jag hängt med två alkisar, en följde jag med på flott och skvaller och den andra långe joina oss på en fika på stan. När jag satt och hörde om lavetter som utdelats och folk som däckat i diket kände jag mig rätt stolt över att ha tagit en lugnare variant av en lördagsfylla =) Men trots att jag inte drack speciellt mycket så känner man sig ändå bakis idag, dåligt att ändå göra det halvdant om man ska vara en segboll dagen efter ändå?!

Ska nog faktiskt lägga mig och läsa min nya pocket och se hur långt ja kommer innan jag slummrar in. Chill söndag is das shit!!

Inga kommentarer: