fredag 12 augusti 2011

Jag har överlevt!

Första jobbveckan är avklarad och jag har överlevt!! Lugnet före stormen skulle jag la kunna säga då vi haft 3 inskolningar och en ordinarie knodd på min avdelning. Inte allt för tufft, den mjukstarten jag hade hoppats på. Komp har tagits ut och jag har yrat med mongon i norrköping och spelat Maria bros, köpt present till nååågon som fyller snart och ätit glass och fått middag av JennyPenny.. Måste passa på innan skolan börjar och kvällar ockuperas av läxläsning.. BLÄÄÄÄÄ
Hur var det man plugga?

Snart ska jag bowla och alla som gjort det med mig vet att jag är kass på de så jag ska nog öva lite på wiit innan dess,inte för att det någonsin hjälpt eftersom jag är Pro på wii bowling och ränna Pro in real life, menmen vad ska man säga., Jag kan inte va bäst på allt;)

Annars händer det mycket skoj i mitt liv samtidigt som jag träffat en hel del taggar, börjar tvivla på vänskapens starka band, känner mig.. Naiv, att jag litar för mycket på folk, på folks godhet, men den vinner inte alltid i längden, har jag märkt..


Inga kommentarer: