måndag 8 augusti 2011

Nu börjar allvaret, eller så allvarligt mitt liv kan bli:P

Idag var dagen D, dags att återgå till jobbet..
Denna dag bjöd på blandade känslor men mest var det bara skoj. Jag har haft en toppen semester med mycket fart och fläng men ändå bara chill och mys med mina nära och kära. Det bästa från två världar..

Idag då allvaret började så tänkte jag göra det ordentligt så dagen bjöd på jobb,middag hos bästis,ben and jerrys och sen bodypump. Faan va kul det var och skönt att komma igång och träna igen eftersom jag inte gjort de på hela semestern. (Sprungit en gång!) Tack din sötnöt, gillar att hänga med dig!

Annars bjöd helgen på en rolig möhippa och annat skoj och blandat=) Jag gillar livet just nu :D
Nightynight

Pöss på er

1 kommentar:

Möhippeoffret sa...

Du kan också va en söt nöt ;)