torsdag 25 augusti 2011

Snart är det fredag igen,,, Yiihaaa

Ja sen sist då. jobbat röven av mig eftersom alla andra kollegor på avdelningen ska vara sjuka. Som tur är har jag ännu en yngling som heter Sanna som gör att även när alla ungar snorar på en och tjuter en i örat så kan vi skratta (eller skrattar jag åt henne?) 11 timmars jobb som bjöd på 20års jubileum med korv, burgare och trolleri. Helt i min smak! Men är det illa när tom. en förälder kommer fram och säger: Nej du Milla, du behöver inte mer. Kan inte annat än ändå älska mitt jobb och alla människor som förgyller min vardag och nu har skolan börjat igen så jag får träffa alla mina söta tanter igen! Tyvärr fick vi inte njuta av skvaller och kaffe ( i deras fall ) blev överrumplade med uppgifter som ska börjas på helst NUUUU. Men istället åkte jag hem och piffa till my place och bjöd nya grannen Storch på mat OCH jag hjälpte honom måla hela tisdagen.. Är jag en bra granne, eller är jag en bra granne. Ikväll samlades vi tre grannar för att kolla på storkens nya braiga tv med värsting bilden och Johan som den bra grannen han är hade med doodiiis. (Måste komma igång med träningeeeeeeen). Det är väll vad jag hunnit med sen sist.. Rätt möe men jag menar nu är jag ju igång igen ;)

Ses i min fartvind.. Nighty

Inga kommentarer: