måndag 29 augusti 2011

Sjukling säger hej..

Hej hallå alla. Idag är ingen bra dag för jag är sjuk. Jobbigt sjuk. Alltså inte sådär sjuk att jag ligger däckad i sängen utan lite halvt,mesigt sjuk med litelite feber men det som gör att jag inte gått till jobbet är min mage. Den är katastrof! Om magtransplation fanns skulle jag betala med min lever för att få en ( Liksom min lever kan väll inte va så bra ). Men ja, jag hatar´t men jag har accepterat att jag måste vara hemma och försöker göra nytta. Det värsta är att jag målade upp en jätte plan på allt jag skulle göra idag när jag låg vaken i sängen vid 06.00 imorse och insåg att jag kommer inte kunna gå till jobbet, det jag inte hade räknat med är min matthet. Jag har ingen ork! Inte så konstigt kanske då den ligger någon annanstans men ändå! Jag har ändå vart duktig och pluggat, för man ju faktiskt ligga still och göra det, men nu börjar huvudvärken komma och jag behöver mat. Är jag ens hungrig NEJ, magen värker än och inte ens min daimbit som jag försökte använda som frukost gjorde att jag njöt av att fylla magen lite.. Illa..

Vad är bra mage mat egentligen?

När, ska försöka få i mig nått så jag har energi nog att ta mig an den engelsk artikel som jag skjutit på att läsa hela helgen! Har tom. försökt hota/fjäska fram att någon annan ska läsa den och återberätta för mig. Har det gått bra-Nej eftersom den ligger här, ensam och helt oläst.. Stackarn..

Inga kommentarer: