tisdag 30 augusti 2011

Friiisk


jag bjuder på denna snygga, nyvaknad, helt naturella bilden med ananasfrillan för att påvisa att jag är frisk som en nötkärna. Yes så det ska pluggas och plockas och diskas och fixas innan jag ska bli bjuden på mat ikväll:D

Men för att allt detta ska funka ska dator och tv stängas av och INTE sättas på mer på hela dagen. Tv:n blir lätt eftersom utbudet är så bra klockan 10:30, våra bästa år (som hållt på i ALLA våra år och kommer sändas tills vi dör),TV-shop som försöker sälja träningsgrejer för att dom vet att alla som ligger i soffan än är bara lata och tänker Imorgon då Då ska jag börja mitt nya liv.. Oj kolla grey´s.. Nej inte det här sorgliga avsnittet..
(Ja, ibland är jag som en karl och inte kan göra flera saker samtidigt)
Jaja back to vad jag nu sa.. tv inga problem, datorn blir lite svårare eftersom jag har ett häfte att läsa på pdf fil, men disciplin!! Idag ska jag lyckas med alla 2 do jag satt upp! Så de så;)
Because I´m baaaaaaaaaaaaaaack

Inga kommentarer: