söndag 6 mars 2011

Att jag aldrig lär mig..

Trots att jag tar det lugnt så är det inget bra att gå ut dagen innan pluggdag! Har noll motivation och ja, om ja känner efter så borde jag ha lite huvudvärk.Jo men där är den, oj vad jobbigt det blev att behöva plugga, jag måste nog lägga ner huvudet en liten stund.. Ahh så där ja. Om vi skulle läsa lite om Newtons lagar då.. (5 sekunder senare ) zzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

Haha dagens roliga igår var när en madame på schlager golvet flaxade väldigt vilt med sina armar för att visa att det var hennes space på dansgolvet. Jag , som hade för lite alkohol i kroppen, hade inte vässat mina schlagerbågar så jag tittade bara på människan och skulle ge henne en lite blick. DÅ ser jag att det är min gamla lärare från högstadiet. Haha.. Hej sa ja.. Oj hej och en skamsen blick fick jag till svar ; )

Oj, har klockan hunnit bli tre, då slutar ju Jenny och jag lovade att jag skulle offra mig och följa med henne och äta flott, ingen ide´att öppna någon bok då inte. Ackack

Inga kommentarer: