torsdag 17 mars 2011

Det är ingen glädje i att vara sysslolös,det roliga är att ha mycket att göra och strunta i att göra det

Jag skulle städat imorse, men struntade i det för att jag pratade med min bästa göteborgare.
Jag skulle tvättat håret men struntade i det för att jag skvallra med miss underbar.
Jag skulle gjort en ordentlig lunch innan skolan men struntade i det för att när jag pratar med Zekka så bara flyger timmarna iväg.
Jag skulle ha tränat men strunta i det för Storken var sjuk.
Jag skulle ha träffat Hana och planerat årets fest men var tvungen att strunta i det för att skolan krävde att jag skulle vara påläst inför morgondagens föreläsning.
Jag skulle ha läst allt det plugget vid det här laget, struntade i det för att allt annat var roligare!

Har jag roligt, näe inte direkt!

Så vad ska jag göra åt saken... Jag ska ta mig ett bad samtidigt som jag ska läsa allt inför imorgon och efter det då ska jag plocka iordning alla kläder som ockuperat min fåtölj i mjaa över en veckas(+) tid. Deal... deal

Inga kommentarer: