söndag 27 mars 2011

Rehab nästa..

I fredags sen blev det after work med bästa gruppen A och när dom gav upp så kom Jenny och Johanna för att skaka lite med som lurviga. Vi hade kalas skoj tills jag upptäckte att min väska var öppen,tänkte inte mer på de och stängde den och dansade vidare tills jag behövde telefonen och upptäckte att den var borta... FAAAAAAAAAAAN förstörde det roliga kan man ju säga och efter spärrning och polisanmälan så är jag en mobilkort, men fick tillbaks mitt nummer iaf! Har dock inga kontakter längre, kopierat några av Jenny men för att hjälpa mig kunna nå er får nu gärna dra iväg ett sms eller så firar ni att jag inte kan nå er längre. Vilket som..

Lördagen bestod av ångest och fixing med nytt SIM och lån av mobil. Mina sisters ställde upp för mig och mata mig med flott. Zekka och Jenny hjälpte mig hitta en snygg bikini inför resan också!
Kvällen spenderades med the sisters plus en ny skön hängare. Var kalas trevligt tills vi tyvärr bestämde oss för att gå ut. BIG MISTAKE.. inte kul och vi hann inte va där länge och vi fattade ett dåligt beslut. Så söndagen har alltså bjudit på blandad känslor och mer flott och häng med the sisters. My family, mitt stödsystem och jag gillar´t!! Hur otur jag än har och allt skit som händer så finns dom där och mina nära vänner. Känns tryggt att att veta att någon tar emot mig om jag faller..

Inga kommentarer: