måndag 21 mars 2011

Man kan inte bestämma när och hur man ska dö bara hur du ska leva!

Jag har insett att min senaste kyss… va alldeles för länge sen

Jag lyssnar på… det som humöret bestämmer

Du mår bäst när du… fara och flänga

Stockholms bästa stadsdel är… ingen?

Jag pratar… och folk förstår, ibland..

Jag älskar/tycker om… mat i alla dess former.

Min bästa vän(ner) är… mitt liv

Min första riktiga kyss… var ingen höjdare

Jag avskyr när folk frågar… måste du va sådär snygg.. Verkligen skit jobbigt! ;)

Kärlek är… pain in the as

Någonstans, tänker någon… Milla är snygg? :D

Jag kommer alltid att vara… en förskönad knasig variant

Jag är hemligt förälskad i… Brad Pitt

Sist jag grät var… Förra veckan..

Min mobiltelefon är… grön

När jag vaknar på morgonen… är jag stressad för jag snoozat för många gånger

Innan jag går och lägger mig…tänker jag alltid: attans nu kom jag i säng sent igen!

Just nu tänker jag på… Sängen eftersom klockan är 00:29

Bebisar är… roliga sålänge som är glada

Homosexuella är… Jenny om hon skulle vart kille

Ikväll ska jag… Är väll inte kväll längre...
I morgon kommer jag… jobba,sola,träna,äta,plugga

Jag vill verkligen… att resan ska vara NUUUEE!

Inga kommentarer: