söndag 20 mars 2011

Lugn helg men fullproppad ändå..

I fredags efter skolan var det storhandling på Maxi tills jenny hämta mig och vi hade myskväll med familjen skott/Grönvall med hockey och så det ska låta och facebook krig. I lördags underhöll stan mig innan jag och Lovisa gick till festyran och titta på vår vackra brud Maria. sen fick vi följa med hem och mysa med Vilma och såklart Mackan;)

Senare vart det fika på stan med Martina och Danne tills jag kom på att folk skulle komma hem till mig inom några timmar och jag var tvungen att städa.. jallajalla i min bralla!!!
Alias spelades för fulla muggar men här sitter alla och försöker lyssna på Martinas förklaring av hur så det ska låta spelas.. Tack alla inblandade för en toppen kväll!

Inte heller har jag legat på latsidan den här dagen, Nejnej väckt tidigt och sen vart på Scan för Marcus och Marias räkning... Eller? Och såklart mer Vilma mys! Följt av söndagsmys!
En toppen helg helt enkelt OCH jag var så lugn som bara jag kan vara;)

Nu Måååååste jag sova, ska visst upp om 6 timmar.. ops
Nighty Night

Inga kommentarer: