tisdag 8 mars 2011

Det är bra att snurra runt om du ramlar i hög fart...

Dagens Milla har jag bild på men ingen tid att lägga in för tillfället så den korta historian.. Milla har lite tid över på morgonen, ska bara lägga lite underlag innan det är dags för frukost.. Jag hinner tänka det här är ingen underlagskräm, fuck det är en lösögonskugga. Vad tror ni hände.. Gissa?!

Annar har jag vart duktig idag. Tackade nej till öl och hockey för att jag ville träna och var tvungen att plugga. USCH. Sen måste jag städa undan ögonskugga innan studentkompisarna kommer imorgon. Livet är tufft just nu.

Just det: bra att snurra runt om du ramlar i hög fart är för att det kostar energi att rotera. Så lägesenergi som omvandlas till rörelse energi och rotation är det bästa för en ramling i hög fart! Den ni.. Plugget väntar (Åh vad röksugen jag blev, GHAAA)

Hade inga cigg kvar så det löste sig ju!
Förresten.. Bagaren Bengtsson knacka och vinka idag! Hejheeeeeeeeeeeeej

Inga kommentarer: