fredag 25 mars 2011

Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret

Strålande väder ute och jag är på strålande humör. Förutom att jag borde ha läst några kapitel i ekologiboken så leker livet. Kom i säng sent igår för jag hade ett sånt där long-lost-friend talk men vad gör väll det när ett sånt samtal gör så att man känner sig.. befriad. Trots allt.. Livet är rätt bra az.(minus biotopen) Men jag har lockat med mig Olof till skoga och han ska tydligen vara näcken! Det här kan vara en spännande upptäckt för alla naturvetare. Ska försöka artbestämma honom, men det kan bli tufft! L8r

You tell her that the only way her heart will mend is when she learns to love again
And it won't make sense right now but you're still her friend
And then you let her down easy

Inga kommentarer: