lördag 12 mars 2011

Livets goda..

I torsdags firad jag att tentan va avklarad och godkänd och så hela kursen! Så skönt.
I helgen hinner jag andas ut innan den nya startar.
Igår körde jag afro-core med Matilda och hade jag taccohäng at Traid.
Nu ska jag snart lyfta på röven och gå in till stan för att betala min och Jennys resa och köpa en dop present till till morgondagens aktivitet-Dop.

Jag och stork tog i hand på att vi ska hoppa fallskärm i sommar. Nu står det skrivet på Internet så det är som skrivet i sten!

Trots allt skoj som görs och som snart kommer hända får jag en sånnadära jobbig känsla ibland som bara tar tag i en och vill inte släppa taget. Hoppas den gör det snart dock, för den är jobbig. Men jag är fast besluten om att den bara kommer va en fis i luften om jag bara tittar framåt istället för bakåt.

Hasta la vista, baby. Lanzarote resan väntar!

Inga kommentarer: