måndag 14 mars 2011

magic monday, my ass

Jag är fortfarande trött, jag har fått jobba över och ska snart till jobbet igen på föräldramöte och inget har jag fått gjort hemma. Det enda jag hann med var att göra ett lite smaskigt mellanmål med keso och äpple. Måste sätta fart nu om ja ska visa mig i en bikini om några veckor!

Helgen bjöd på mycket skoj som ni fått se och hört men roligast var nog festen hos grannen rakt emot, "spanar´n". Det första jag gör när jag kommer dit är att gå till köksfönstret och faktiskt kolla hur mycket han ser in i min lägenhet. Här ifrån ser du ju inte alls så bra säger jag. Gå ut på balkongen, svarar han. Där ser man mycket bättre. Och flinar ett fylleleende. Haha. Dessutom alla killar som jag prata med skoja (hoppas jag) och sa: jaha är det du som är grannen som han spanar på! Näe då grannen är en gammal vän som är snäller så han skämt om att han hade gömt kikaren osv. tror vi på! Eller?

Dags att lyfta på röven och gå på möte igen. Det bästa är att det är smörgåstårta ikväll! Jihhaaa
( rimmar bra med keson och äpplet va? )

1 kommentar:

Lovisa sa...

fan milla, den där bilden borde du ha som presbild på fb. sjukt snygg!!!!!