torsdag 24 mars 2011

Om du går så långt som du kan se, så kommer du därifrån se tillräckligt för att gå ännu längre

Heeeeeeej igen. Ni har ju inte fått höra om mina klantigheter på ett tag så det ska ni inte få göra nu heller. Dock ska jag berätta om mitt halleluja moment när jag faktiskt lyckades hitta något som jag tidigare slarvat bort.. Kalla mig bermudaMilla

Nu börjar storyn. När du hör ett pling är det dags att vända blad och ringa psyket...

En vacker dag på en förfest inför sweat lyckades jag brotta ner klena Marit, nu kanske ni inte tycker det låter som en bedrift men på den tiden var Martin inte så klen.. Lr jo, tydligen! haha ja ja det var inte det bästa i den här berättelse utan han kunde inte acceptera att jag lyckades brotta ner honom så han försökte, och försökte och ja.. Soffan blev lite ommublerad så att säga. Han kanske lyckades en av fyra MEN i samma veva lyckades jag tappa bort mitt armband. Kunde inte förstå vart det hade tagit vägen.. i Brad Pitts säng? I batmans lya? Ja, borta var det helt enkelt.. Men i söndags när jag knuffat ner en stor köttklump vid namn Traid från soffan så hittade han ett armband när han rätta till kuddarna. MITT ARMBAND! Nu har jag bara träningshandskar, vantar, nyckel, plånbok, vattenflaska, örhängen kvar i bermuda triangeln! Ähh jag skänker dom sakerna till bättre behövande..
Man skulle kunna säga att jag jobbar med välgörenhet, dagligen!

Nu tjatar PT:n att det är dags för träning.. Tatata

Inga kommentarer: